/>

Chic&Lovely luxusné moderné zástery

 
 
 

Reklamačný poriadok

 

Ako vrátim či reklamujem tovar?

Nepáči? Nesedí? Nevadí! Vráťte nám ho do 14 dní bez udania dôvodu. 

Vytlačte si formulár:     Odstúpenie od zmluvy -  formulár  pribalte ho k vrátenému tovaru a pošlite ho doporučene poštou na adresu: 

SEGURO s.r.o.
Mliekárenská 5
821 09 Bratislava
Slovenská republika

Kúsky, ktoré vraciate, musia byť nenosené. Inak už totiž nemôžu urobiť radosť nikomu ďalšiemu, a aby sme ich uviedli do pôvodného stavu, musíme niečo strhnúť z vrátenej čiastky.
Peniaze Vám vrátime do 5 dní po tom, čo nám balíček dorazí. 

 

 

Reklamačný poriadok
pri uplatnení si reklamácie u predávajúceho, ktorým je spoločnosť SEGURO s.r.o.

 

Článok I
Úvodné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob uplatnenia reklamácie a postup pri riešení reklamácií.
  2. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok predávajúceho.
  3. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim spotrebiteľom u Predávajúceho SEGURO s.r.o., so sídlom Mliekarenská 16010/5, 821 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 45363048, DIČ: 2022972875, IČ DPH: SK2022972875, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 63002/B, tel. č. +421 905 269 275, e-mail: info@chiclovely.sk (ďalej len "Predávajúci").
     

Článok II
Zodpovednosť za vady

  1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaný tovar je v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez vád. Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaný tovar má akosť a úžitkové vlastnosti uvádzané predávajúcim, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci na použitie tovaru uvádza alebo pre ktorý sa tovar obvykle používa.
  2. Právna úprava zodpovednosti predávajúceho za vady vyplývajúca z kúpnej zmluvy, uzatvorenej s Kupujúcim spotrebiteľom, sa riadi § 620 a nasl. Obč. zák.
  3. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola  dojednaná nižšia cena.
  4. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka). Záručná doba je 24 mesiacov.
  5. Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.  
  6. Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list).  Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.
  7. Záručným listom je doklad o kúpe – faktúra, ktorá slúži zároveň aj ako dodací list.
  8. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:
    8.1 mechanickým poškodením tovaru,
    8.2 používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia,
    8.3 neodborným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
    8.4 nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore so všeobecnými zásadami,
    8.5 prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
     

Článok III
Uplatnenie reklamácie

  1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu spísaním reklamácie a následným zaslaním poštou do sídla predávajúceho na adresu Mliekarenská 16010/5, 821 09 Bratislava, alebo elektronickou poštou na info@chiclovely.sk.
  2. Kupujúci uvedie v reklamácii nasledujúce údaje:
    2.1 identifikácia kupujúceho,
    2.2 číslo elektronickej objednávky,
    2.3 popis tovaru, ktorý si kupujúci žiada vrátiť/vymeniť s uvedením kódu, farby, veľkosti, množstva a ceny,
    2.4 popis vady,
    2.5 názov a číslo bankového účtu kupujúceho a kód banky,
    2.6 dátum a podpis kupujúceho.
  3. Pri uplatnení reklamácie kupujúci zašle na vyššie uvedenú adresu spolu s chybným tovarom spísanú reklamáciu,  daňový doklad preukazujúci kúpu tovaru alebo záručný list, ak bol vydaný (ďalej len „požadované doklady“).
  4. Pokiaľ kupujúci nedoručí spolu s tovarom, ktorý si želá reklamovať, aj požadované doklady, predávajúci vyzve kupujúceho, aby dodatočne doručil požadované doklady.
  5. Predávajúci si vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný kupujúcim na dobierku.
  6. Pri spätnom zasielaní je tovar potrebné zabaliť tak, aby sa  predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave môže mať za následok neuznanie reklamácie.
     

Článok IV
Nároky z uplatnenej reklamácie

  1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Kupujúci má právo uplatniť si nároky za vady tovaru počas trvania záručnej doby.
  2. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.  Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  3. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.  Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
     

Článok V
Vybavenie reklamácie

  1. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o prijatí (uplatnení) reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
  2. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr;  vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
  3. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Tým nie je dotknutá povinnosť predávajúceho podľa odseku 6.
  4. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
  5. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby ukončenia reklamačného konania sa do záručnej doby nepočíta. V prípade výmeny veci za novú, začína plynúť nová záručná doba od jej prevzatia.
  6. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  7. Kupujúci má právo na úhradu nákladov (najmä poštovného), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za vady a boli vynaložené skutočne a účelne.
     

Článok VI
Záverečné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok je vypracovaný advokátskou kanceláriou Lanikova Group, s.r.o. pre prevádzkovateľa internetového obchodu www.chiclovely.sk, pričom je chránený v zmysle zákona 618/2003 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov. Bez súhlasu autora je zakázané toto autorské dielo akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť, upravovať, rozširovať a inak zneužívať.
  2. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, ktoré nie sú upravené týmto reklamačným poriadkom sa riadia príslušnými ustanoveniami relevantných právnych predpisov.
  3. Uplatnenie nárokov z vád tovaru kupujúcim podnikateľom sa riadia podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka.
  4. Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 16.01.2017.

      Odstúpenie od zmluvy -  formulár