Doručenie tovaru

 
 
 
Úvod > Doručenie tovaru
 

Doručenie tovaru

 

ODOSIELAME DO 24 HODÍN OD PRIJATIA OBJEDNÁVKY !

CHCETE SI PRÍSŤ ŠIKovné oblečenie vyskúšať? 

OSOBNÝ ODBER V BRATISLAVE

Chcete mať ŠIKovné oblečenie ihneď, alebo si ho chcete prísť vyskúšať. 
Príďte osobne na adresu Ružová dolina 25 v Bratislave. Presný čas si prosím vopred dohodnite na čísle
0905 269 275 kedykoľvek (aj večer alebo aj cez víkend či sviatok).
Tovar môžete zaplatiť priamo na mieste v hotovosti alebo kartou.

Teším sa na vás


POPLATKY ZA DORUČENIE PODĽA KRAJINY DORUČENIA

 

Ak potrebujete akékoľvek ďaľšie informácie, napíšte nám na martina@chiclovely.sk alebo zavolajte na +421 905 269 275 a my Vám radi pomôžeme.
 

INFO K EXPEDÍCII TOVARU V ZÁVISLOSTI OD VAMI ZVOLENEJ PLATBY          

PLATBA NA ÚČET                                                                                                            
Ak je tovar skladom, je expedovaný zvyčajne v nasledujúci pracovný deň odo dňa prijatia platby na náš účet, najneskôr však do dvoch pracovných dní. Ak tovar skladom nie je, platí termín dodania uvedený v e-shope pri detaile konkrétneho produktu a počíta sa odo dňa prijatia platby na náš účet.

PLATBA KARTOU a PAYPAL                                                                                            
Ak je tovar skladom,  je expedovaný zvyčajne v nasledujúci pracovný deň odo dňa zrealizovania platby, najneskôr však do dvoch pracovných dní. Ak tovar skladom nie je, platí termín dodania uvedený v e-shope pri detaile konkrétneho produktu a počíta sa odo dňa zrealizovania platby.

DOBIERKA
V závislosti od vami zvoleného spôsobu doručenia zaplatíte dobierku kuriérovi alebo na výdajnom mieste v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky. 
Tovar na dobierku, ktorý je skladom, je expedovaný zvyčajne v nasledujúci pracovný deň odo dňa potvrdenia prijatia objednávky, najneskôr však do dvoch pracovných dní. Ak tovar skladom nie je, platí termín dodania uvedený v e-shope pri detaile konkrétneho produktu a počíta sa odo dňa potvrdenia prijatia objednávky. Potvrdenie prijatia objednávky prebieha automaticky.


Ak potrebujete akékoľvek ďaľšie informácie, napíšte nám na info@tenzebra.sk alebo zavolajte na +421 905 269 275 a my Vám radi pomôžeme.


MOŽNOSTI PLATIEB

  • Platba vopred kartou cez platobnú bránu CardPay
  • Platba vopred cez PayPal
  • Platba na dobierku
  • Platba v hotovosti pri osobnom odbere
  • Platba vopred bankovým prevodom na základe objednávky z e-shopu, alebo na základe zálohovej faktúry na účet Predávajúceho uvedený na objednávke alebo faktúre.
  • Platba na základe Darčekovej poukážky (ak bola vydaná)

* Informácia pre držiteľa platobnej karty: Platbu platobnou kartou môžete uskutočniť prostredníctvom služby CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky). Platiť môžete kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a DinersClub International, ktoré sú vydané akoukoľvek bankou na svete. Proces platby prebieha nasledovne: zákazník si vyberie tovar v e-shope, v objednávkovom formulári vyplní všetky potrebné informácie o nákupe a adrese dodania tovaru alebo služby a pri výbere spôsobu platby si zvolí platobnú kartu (CardPay), následne po kliknutí na tlačítko Potvrdiť objednávku s úhradou je presmerovaný na špeciálnu web stránku Tatra banky, kde vyplní potrebné údaje - číslo svojej karty, platnosť karty, ochranný CV kód a v prípade 3-D Secure aj heslo a potvrdíte sumu v EUR. Následne dostane notifikáciu o úspešnej realizácii platby.